فلاسک هوشمند چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

فلاسک هوشمند چیست + آموزش تعویض باتری فلاسک دماسنج دار

فلاسک هوشمند یکی از گجت‌های جذابی است که طی چند سال اخیر، جای خود را در بازار باز کرده است. پیشرفت‌های فناوری مانند هر حوزه‌ای، به ساخت فلاسک نیز نفوذ کرده و اکنون می‌توان با تهیه فلاسک دماسنج دار دیجیتالی، از ویژگی‌های خوب آن بهره‌مند شد. اما فلاسک هوشمند چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در ادامه به آموزش تعویض باتری فلاسک هوشمند نیز خواهیم پرداخت.

فلاسک محفظه‌ای است که دمای مایعات سرد یا گرم را برای چند ساعت حفظ می‌کند. اما هوشمند شدن فلاسک چه کمکی در نحوه استفاده از آن به ما می‌کند؟

وقتی درون فلاسک را با چای یا سایر مایعات گرم پر می‌کنیم و پس از گذشت چند ساعت قصد داریم از آن استفاده کنیم، در حالت عادی مطمئن نیستیم که آیا مایعات داخل فلاسک هم‌چنان داغ هستند یا خیر. برای اطمینان از حفظ دما، باید درب فلاسک را برداشته و با توجه به بخار، ریختن آن در فنجان یا سایر نشانه‌ها حدس بزنیم که در چه دمایی قرار دارد.

در بسیاری از مواقع با گذشت زمان و عدم آگاهی از دمای درون فلاسک، ممکن است مایعات از دهان بیفتند و سرد شوند که آنها را غیرقابل مصرف می‌کند. یکی از کمبودهای فلاسک‌‌ معمولی این است که تا وقتی درب آن را باز نکنید، نمی‌توانید در مورد دمای مایع داخل به قطعیت برسید. ناگفته نماند که باز و بسته کردن مداوم فلاسک نیز موجب سرد شدن زودهنگام مایعات خواهد شد. اینجاست که فلاسک هوشمند برای حل این مشکل وارد عمل می‌شود.

مشاهده و خرید فلاسک هوشمند Unique

تفاوت فلاسک هوشمند با معمولی

فلاسک های درجه دار دیجیتال (هوشمند) دارای سنسور دماسنج هستند که بدون نیاز به باز کردن درب، دمای مایعات داخل را از طریق نمایشگر LED به ما نشان می‌دهند. این ویژگی مهم به ما کمک می‌کند تا حین جابجایی و حرکت، دمای مایع داخل فلاسک را چک کنیم و در طول مسیر از درجه آن آگاه شویم.

ویژگی‌ های فلاسک هوشمند چیست؟

  • فلاسک‌های هوشمند نیز مانند نمونه‌های معمولی در ظرفیت‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه شده‌اند تا طیف مختلفی از سلایق را در بر گیرند.
  • محفظه داخلی فلاسک هوشمند نیز از جنس استیل است که باعث می‌شود دمای مایعات تا چند ساعت حفظ شوند.

کاربرد های فلاسک هوشمند چیست؟

کاربردهای فلاسک هوشمند چیست؟

1. انتخاب امن برای استفاده نوزاد

فلاسک دماسنج دار، انتخابی امن و مناسب برای استفاده نوزاد است؛ زیرا همواره می‌توان از جوش بودن آب و دمای دقیق آن آگاه شد.

2. مناسب برای کوهنوردی، مسافرت و کمپ

فلاسک‌ها به‌طور کلی وسیله‌ای محبوب و کاربردی برای کوهنوردی، سفر و طبیعت‌گردی به‌شمار می‌روند. در حین انجام یک ماجراجویی سرگرم‌کننده یا ورزشی، اطلاع از گرم یا سرد بودن نوشیدنی همراه و مدیریت زمانبندی بسیار مهم است. از این طریق شما می‌تواند هر از چند گاهی نمایشگر فلاسک هوشمند را مشاهده کرده و از گرم بودن نوشیدنی خود اطمینان حاصل کنید.

برای خرید فلاسک، مناسب مسافرت و کوهنوردی اینجا کلیک کنید

3. طراحی جذاب و به‌روز

فلاسک هوشمند به‌لطف وجود نمایشگر LED و کنترل لمسی، طراحی به‌روزتر و جذاب‌تری را ارائه می‌دهد که آن را به انتخابی مناسب برای کادو دادن تبدیل کرده است.

نحوه تعویض باتری فلاسک هوشمند یا دماسنج دار

فلاسک‌های هوشمند موجود در بازار ایران، دارای یک باتری سکه‌ای گرد در قسمت درب خود هستند که در صورت اتمام آن، با تعویض این باتری مشکل خاموش شدن نمایشگر LED و عدم نمایش درجه رفع خواهد شد.

برای تعویض باتری فلاسک هوشمند، ابتدا درب را باز کرده، به صورت وارونه روی دهانه فلاسک بگذارید و فشار وارد کنید تا حلقه پلاستیکی اطراف جدا شود. سپس گیره فلزی را به آرامی برداشته و باتری را خارج کرده و با نمونه نو را جایگزین آن کنید. اطمینان حاصل کنید که طرف مثبت باتری در بالا و منفی باید در پایین باشد. سپس حلقه پلاستیکی را در محل قبلی جا دهید تا باتری‌ به‌خوبی چفت شود. اکنون کلاهک روی درب را محکم بپیچید تا از نشت مایعات جلوگیری شود.

جمع‌بندی «فلاسک هوشمند چیست»

اگر می‌خواهید فلاسکی همراه خود داشته باشید که به راحتی و به‌طور مداوم دمای مایعات داخل آن را چک کنید، فلاسک هوشمند (دماسنج دار) انتخابی ایده‌آل برای شما است. با تهیه فلاسک اسمارت، می‌توانید زمان را برای صرف نوشیدنی محبوب خود به درستی مدیریت کرده و لذتی مضاعف را تجربه کنید.

  • برای خرید یک فلاسک اورجینال، فقط کافیه اینجا کلیک کنید تا با بهترین قیمت، بالاترین کیفیت موجود را در آیلی هوم تجربه کنید.
  • مدیریت
  • آذر 29, 1402
  • 305 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

25 هزارتومان تخفیف ویژه شما ...

کد تخفیف : blog

برای مشاهده محصولات اینجا کلیک کنید