دلیل فروش بالای جاکلیدی سیلیکونی چیست؟
آموزشی

دلیل فروش بالای جاکلیدی سیلیکونی چیست؟

جاکلیدی های سیلیکونی امروزه به نمادی از مد، تطبیق پذیری و کاربرد بالا تبدیل شده‌اند. فارغ از اینکه به یک سازمان‌دهنده کلید قابل اعتماد، یک ابزار بازاریابی خلاقانه یا یک لوازم جانبی مد روز نیاز داشته باشید یا خیر، جاکلیدی سیلیکونی گزینه‌ای مناسب است.

ادامه مطلب »
فلاسک هوشمند چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
آموزشی

فلاسک هوشمند چیست + آموزش تعویض باتری فلاسک دماسنج دار

فلاسک هوشمند یکی از گجت‌های جذابی است که طی چند سال اخیر، جای خود را در بازار باز کرده است. پیشرفت‌های فناوری مانند هر حوزه‌ای، به ساخت فلاسک نیز نفوذ کرده و اکنون می‌توان با تهیه فلاسک دماسنج دار دیجیتالی، از ویژگی‌های خوب آن بهره‌مند شد.

ادامه مطلب »
نگهداری تراول ماگ
آموزشی

7 ترفند برای نگهداری و شستشوی صحیح فلاسک و تراول ماگ

فلاسک‌ ها و تراول ماگ ها، امروزه برای بسیاری از ما به همراهانی ضروری برای رفت‌وآمدها و سفرهای کوتاه و بلند تبدیل شده‌اند. آنها با حفظ مایعات در دمای ایده‌ال به هیدراته ماندن ما کمک می‌کنند و امکان دسترسی آسان به چای، قهوه و سایر نوشیدنی‌های مورد علاقه‌مان را فراهم می‌سازند. اما نگهداری از تراول ماگ و فلاسک برای حفظ دوام و تضمین بهره‌مندی از نوشیدنی خوش‌طعم و سالم امری ضروری است.

ادامه مطلب »
هدیه شب یلدا چی بخریم خوبه؟
آموزشی

هدیه شب یلدا چی بخریم خوبه؟ معرفی چند کادوی پرکاربرد برای بلندترین شب سال

هدیه شب یلدا چی بخریم و چه کادویی باید تهیه کنیم که در کنار ارزشمند بودن و جذابیت، کاربردی و خاص نیز باشد؟ در ادامه با آیلی هوم همراه باشید تا از چند ایده جذاب برای هدیه شب یلدا رونمایی کرده و معمای «خرید کادو برای شب یلدا» را حل کنیم.

ادامه مطلب »
درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!